About Me

My photo
The woods are lovely, dark and deep, But I have promises to keep, And miles to go before I sleep, And miles to go before I sleep.

Blog Archive

Thursday 5 May 2011

کاش میں تیرے بُنِ گوش میں بُندا ہوت


کاش میں تیرے بُنِ گوش میں بُندا ہوتا
رات    کو    بے   خبری   میں   جو   مچل   جاتا
تو  ترے  کان   سے  چُپ  چاپ  نکل   جاتا  میں
صُبح کو گرتے تری زُلفوں سے جب  باسی پھول
میرے   کھو  جانے  پہ  ہوتا   ترا  دل  کتنا  ملول
تو مجھے  ڈھونڈتی کس  شوق سے  گھبراہٹ میں
اپنے  مہکے  ہوئے  بستر  کی  ہر اک  سلوٹ میں
جونہی  کرتیں  تری نرم  انگلیاں محسوس مجھے
ملتا   اس  گوش   کا  پھر  گوشئہ  مانوس  مجھے
کان   سے    تُو   مجھے  ہرگز   نہ   اُتارا  کرتی
تو    کبھی    میری   جدائی   نہ    گوارا    کرتی
یوں  تری  قربت رنگیں  کے  نشے میں  مد ہوش
عمر  بھر  رہتا  مری  جاں  میں  ترا  حلقہ بگوش
کاش میں تیرے بُنِ گوش میں بُندا ہوتا
~(مجید امجد)~

No comments:

Post a Comment